23 juni 2009

Fight Club - 1999


Handling
Jack är en helt vanlig man med ett helt vanligt jobb och med ett helt vanligt liv. Och han hatar det. Så när Jack möter Tyler Durden är det som ett knytnävsslag i ansiktet - bokstavligt talat. Tyler anser att det bara är genom smärta och kampen som en man kan känna att han lever. Det håller Jack med om . Tillsammans startar de en hemlig klubb där unga män får upplopp för sina frustrationer genom slagsmål: Fight Club.

Min åsikt
En rätt så dålig film, det var lite svårt att hänga med i handlingen. Men däremot var det bra skådespelare. Filmen började riktigt bra men efter en timme så tyckte jag att den blev precis värdelös, tröttnade på den totalt när man helt plötsligt inte fattade något. Med tanke på allt jag hört om den trodde jag den skulle vara bra.. Att Imdb betyget är 8.7 kan jag inte förstå.

Betyg: $$

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar