20 september 2009

X-Men Origins Wolverine - 2009

Betyg: $$$

Handling

"X-Men: Wolverine" är berättelsen om Wolverines våldsamma och romantiska förflutna,
hans komplicerade relation till Victor Creed (Sabretooth) och det olycksbådande Weapon X-programmet.

Min åsikt
Detta var en film som var långt över förväntningarna. Jag hade hört mycket bra om filmen innan men efter som jag inte gillar 'overkliga' filmer har det inte blivit av att jag har sett den. Men nu har jag gjort det och blev positivt överraskad. Den var riktigt grym faktiskt. Skådespelarna var bra och handlingen likaså. Men som sagt, jag är inte mycket för såna här övernaturliga 'saker' i filmer så det sänker betyget lite från min sida, Den är väl egentligen värd mer.

Skådespelare: Liev Shreiber, Hugh Jackman, Ryan Reynolds, Danny Huston, Lynn Collins, Dominic Monaghan mfl

Speltid: 142minuter

Trailer:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar